[LINUX:21421] Ynt: [LINUX:21419] Re: Demode olan bilgisayarlar için ne yapabiliriz?

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 12:58:38 EET

Tasarruf tasarruf tasarruf akademik bilisim 99 'da aklimda kalanlarin en
carpicisi Ethem Derman hoca soylemisti.1993 ten beri elimde kalan Wyse
120'leri hala bir sekilde kullaniyorum,yine 1992'de gelen Motorola'nin m88k
Unix sistemi hala ayakta,cift paralel karti oldugu icin Line printer'lara
serverlik yapiyor.Ikisi de celik seritli biri 1989'dan kalma 1500 lpm
hizinda,bir digeri de is goruyor 1993'ten beri Fujitsu'nun.Yine motorola'nin
1995 demode Powerstack AIX 4.1'i web sitelerimin mirrorunu tutuyor.Hic
91'den bu yana UNIX tabanli makinayi cope atmadim.Haaa simdi PC denilen
garip aletlere gelince,Bill amcanin her seyi masa ustune toparlama
stratejisi bir cogumuzu etkiledi,simdi elde kalan teknoloji disi makinalari
ne yapacagimizi dusunuyoruz.Kantin cozumunuz guzel bence Dos uzerinden de
telnet yapilip sunuculara ulasilabilir.

Sun'in XRay'i ne alemde acaba,sanirim Xray'da eger 400 dolarin daha da
altina inebilirlerse PC'ye yatirim yapmaktan daha karli olabilecek.

Orhan Berent