[LINUX:21406] Ynt: Re: Ynt: Re: pop3

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Fri 03 Nov 2000 - 09:32:08 EET

Dogan bendeki Sol Ultra 10 da 7000'e yakin kullanici var,biraz performans
probleminden birseyler cikabilir diye dusundugumden Linux makinada deneme
yaptim.

RH 6.1 uzerinde sendmail 8.9.3 ve ipop3d var,kullanici 10 kadar,kendi posta
kutuma iyice yuklendim resimler,excel dosyalari vb vb. ipop3d 5 MB'lik mbox
boyutundan sonra sasiriyor,clientlar windoz robotu ustundeki outlook ya da
Eudora light.,posta kutusu icinde attach agirlikli iletiler var.Yoksa tabii
ki benim Linux makinadan cesitli listelerden gelmis 800 kadar text agirlikli
maili rahatlikla transfer ettiğimi hatirliyorum.

Orhan Berent