[LINUX:21366] Ynt: Re: leased-line sorunu

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Thu 02 Nov 2000 - 10:13:57 EET

merhaba ,
    basimdan gecen 160x serisi ile ilgili bir problrmi anlatayim kisaca,
iki node arasini ( ayri binalar hastahane) baglamaya calistik, konf: iki
server ascom 64 kbit modem ve 1601 ile modemler baglatiyi kuruyor hat tamam
eth0 interface lerin hepsi ait olduklari networklerle gorunuyor fakat diger
net ler gorunmuyor, interfaceler calisiyor ( saglam mi degilmi bu tam olarak
tespit edemedik sebep elimizde bir net analiser olmayisindan ) iki hafta
ios degistirdik ben ve iki network muhendisi arkadas geceli gunduzlu uc
gunun sonunda bu aletin interface lerinin ipx ios dan ip ios gecince bu
baglantisizlik yaptigini tespit ettik bir case study olarak aciklamak
istedim.

iyi calismala dilegiyle :-)