[LINUX:21328] Re: Ip Share Cihazi

From: Oguz Demirkapi (oguz@4tr.de)
Date: Wed 01 Nov 2000 - 13:29:04 EET

murat.suluhan>
murat.suluhan> Linux tarafinda da, PC uzerinde sadece adanmis bir isi yapmaya yonelik Linux
murat.suluhan> konfigurasyonlari yapilsa iyi olur gibi

Bu i$ icin daha onceleri LRP(www.linuxrouter.org) cozumu ile temel
i$lemleri halletmekte idim ancak ihtiyaclarin zorlamasi ile $u an Slackware
7.0 kurulu bir 64 Mb Ram li Pentium 133 kullaniyorum. Ancak sorun
oldugunda surekli ilgilenmem gerekmekte. Ozellikle ozel ihtiyaclar icin
port tanimlamalari ve benzeri surecler. Eger firmada yoksam da ciddi
sorun olabiliyor. Bu acidan bakildiginda "dedicated" bir cihaz gercekten
daha saglikli bir cozum olabilir du$uncesini anlayabiliyorum.

Bence ihtiyaclara ve olanaklara bagli bir tercih.

Fazla zaman ve enerji harcamak istemeyen kurum/$irketler icin ise Cobalt
tarafindan sunulan yine Linux tabanli Qube urunu hem bu tur ihtiyaclari
kar$ilamak amaci ile hem de kucuk ve orta olcekli Web geli$tirilmesi ve
DNS cozumleri icin verimli bir alternatif gibi gorulebilir.

Incelemek icin :
http://emea.cobalt.com/products/qube/index.html

Sevgiler,

Oguz Demirkapi