[LINUX:21324] Re: Ynt: [LINUX:21270] Re: Html den Password değiştirmek için ne yapmalı

From: LCF (ozan@core.cryptos.net)
Date: Wed 01 Nov 2000 - 12:47:42 EET

ben yapmadim ozgurden dinledigim kadari ile bunu yapamamis olmali ki iki
user arasinda listening deamon yazmis. Yapila bilen bir sey olsa tabi su
ki teorik olarak webmin neden httpd yerine ? kendi httpd`sini kullansin
webmin`nin icine apache yi se parametre ile derleyin derdi.
Aslinda apache nin yaptigi gusel bir eger boyle ise. Sonucta Deamon
yazilarak oluyor ve isi %100 adminin eline birakiyor.

Ama dedigim gibi ben yapmadim sadece ozgur`den dinledigim kadarini
aktarabiliyorum kendisinden daha dogru ve ayrintili bilgiyi alabilirsiniz.
-ozan