[LINUX:16136] Re: lilo, ve http failure.

From: Ogre Mage (atuncer@galatasaray.org.tr)
Date: Wed 31 May 2000 - 19:41:46 EEST

Selam
Linux u bu sekilde elestirmeniz son derece yanlis
listeye bu tur elmekler ( elektronik mektup - ne guzel bir kelime :) ) atmak
yerine man lilo yazsaydiniz zaman kazanabilirdiniz
ayrica alt q nun bir kisayol tusu oldugunu ve aktif pencereyi kapattigini
bildigi halde pencerenin kapanmasini linux e has bir ozellik olarak goren
bir kullanicinin windows a donmesi ve orada kalmasi beni mutlu eder
unix - windows konusuna gelince unix gercekten bir isletim sistemi ve
_bilgisayar_kullanmanizi_sagliyor_ .
windows un gelistirilmis playstation a benzetilmesi ise katildigim bir
dusunce
eger word,excel kullanmak istiyorsaniz windows cok iyi hazirlanmis
en guzel yani dusunmenize gerek kalmiyor
ne guzel degil mi! tam kolay internet isteyenlere gore
linux un kolaylastirilmasi konusundaki goruslere ise katilmiyorum
kolaylastirilmis windows dan ibret almamiz gerektigini dusunuyorum
neden linux u kolaylastirmak yerine zor sandigimiz konularda bilgi sahibi
olmaya calismiyoruz?
son olarak kde 1.9 da cay makinesi gibi bir program var
icerde cay-kahve piserken bilgisayarin basinda cayin tahmini durumunu
gosteriyor :)
ayrica atomic adventure adli oyunu tavsiye ederim

linux un kolay bir arabirime donusmemesi , isletim sistemi kalmasi dilegiyle

>liloyu anlasilan ogrenmiyorum, lutfen birisi bana ilisikteki lilo.conf
dosyasini duzenleyip yollar mi, yalniz bir aksilik olur da lilo calismazsa
boot edilmezse, ne yapmak >gerektigini de lutfen soyleyin...cunku linuxte
cok aksiliklerle karsilastim diye bir e-mail yazdiktan sonra linuxtayken "@"
isaretini yapmak icin alt gr+q ya bastigimda >yazdigim e-mailin bulundugu
browser kapandi, hic sasirmadim ve hemen windowsa gectim maalesef...
>bir de http failure mesaji aliyorum bu ne ola ki? hem acilirken hem
kapanirken hersey ok diyor http failure yaziyor...