[LINUX:16040] latex - beos

From: Mete Balci (mete@karga.eelab.itu.edu.tr)
Date: Tue 30 May 2000 - 13:17:52 EEST

> Ev kullanicisi eger dokumanlarla ugrasan biri ise evet, Star Office bence cok
> cok iyi, kaldi ki sadece SO degil bu amacla kullanilabilecek olan,

Latex dokumanlar icin bicilmis kaftan. Ozellikle muhendislik amacli
olanlar icin.

> Eger oyun diyorsaniz lutfen internete bir goz atin linux oyunlari icin
> (elbette herkes windows icin oyun yazarsa windows bu alanda gecilemez),

Boyle bir soz acilmisken oyunlar haricinde de niye programcilar hala
windows icin birseyler yaziyor merak ediyorum. Bir suru unix turevi hadi
onlar server diyelim, linux yada beos varken. Eger hala gormemis olan
varsa BeOS e bir goz atmanizi
tavsiye ederim. Yapilan islemlere karsi gordugum en hizli tepki veren
sistem. Birkac yeni teknoloji kullanildigi soyleniyor. Hala windows user
friendly diyenler varsa bir BeOS a goz atmalarinida tavsiye ederim. Biraz
teknik bilgi dosya sistemi (be file system - bfs) journaling turden bir
dosya sistemi. Hangi seviye tam hatirlamiyorum ama oldukca posix uyumlu.
terminal acinda sh aciliyor. Dosya sistemi unix tarzi. Personal edition
ucretsiz.

Mete BALCI
ITU