[LINUX:16026] Re: Ynt: Re: mandrake+98+2000

From: oktay (oktayekinci@yahoo.com)
Date: Tue 30 May 2000 - 08:44:10 EEST

20 gb hdd ye redhat + 98+2000 kurmuş biri olarak
şunu tavsiye ederim
2gb prim. dos oluşturulup 98 kurulur.diğer lerini henüz ellemeyiniz.
sonra linux boot disketiyle veya cd ile açıp makinede linux native ve linux
swap partitionları (ne kadar isterseniz) oluşturulur .sonra dostan extendet
part. oluşturulup win2000 kurulur. enson linux kurulur.böylece lilo ile
kafayı yemeye gerek bile kalmaz...