[LINUX:16018] Re: Ynt: Re: mandrake+98+2000

From: Mehmet Cak (mcak1975@hotmail.com)
Date: Tue 30 May 2000 - 05:21:13 EEST

win2000 i bilemiycem ama makinamda iki 98 partition ve 3. partitionada
mandrake kurmak icin yorucu cabalar sarfettim sonunda sunu farkedebildim
fdısk le dıski ikiye ayırırkan primary partition i yarattiktan sonra
extended yarattim logical dos drive in tamamini extended partitina verdim
fakat disk ustundede mandrake icin yaklasik 5 gb bos alan bıraktim bu alan
mandrake yi oturttum ve lilo ayarlarindada windows taa kurulumda default
yapilirsa 98 ucmadan linux kullanabiliyorum ve hda1 ile hda5 olmak uzere iki
tanede 98 bolumum oldu biri win98 icin digeride yedekleme icin
herkese iyi calismalar