[LINUX:16011] Re: umudugunu bulamayan bir linux kullanicisi...

From: Mehmet Ali Suzen AT emu (suzen.as@mozart.emu.edu.tr)
Date: Tue 30 May 2000 - 01:39:03 EEST

bir os in kullanisli olmasinin ev ile ilgisi ne? ( tabi anneme de linux
kullan bak ne guzel BASH var, emacs var, kde var diyemiyoz daha...ama
yakinda olacak ..hard disklerimde yer acacayim Winler gule
ule ).......kullanisli olmasi icin illede GUI mi olmasi gerek? Microsoft
oyle dusunuyor!!....gocmemesi yet mez mi?.....hani derler ya son
surumlere -Stable -.....siz bana bir tane stable windows surumu
gosterin????.....hangi banka islemlerinde windows kullaniyor? varsa lutfen
soyleyinde o banka ile calismayayim? :- )...gecen gun Xbill oynadim cok
guzel oyun...bir oynayin gercekden lutfen? Mantigi gercekden dogru..

saygilar.