[LINUX:16004] serdar koylu'ye

From: volkan (volkan35@hotmail.com)
Date: Tue 30 May 2000 - 00:05:59 EEST

e-mailiniz ve yardim satirlariniz icin cok tesekkurler,
DNS nedir, MBR nedir, dosya sistemi nedir, Korumali mod nedir ve bir cok
konuda kendimce bilgim var ama bundan sonra buldugum aciklamalari duzgun en
ufak belgeyi bile saklayacagim, ve boyle bir arsivi surekli sitelere
postalayacagim,
e-mailiniz konusunda ne kadar hakli olsaniz da kaynaklarin linuxun icinde
olmasi veya howtolar anlasilir degil, yeterli degil...
analizleriniz gayret yerinde, takdir ettim sizi...
tesekkurler...