[LINUX:16000] Re: Linux Kullanicilari Dernegi Son Durumu,

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Mon 29 May 2000 - 22:10:52 EEST

Not: ArkadaS listede konuSulan birSeyi bana Ozel maille gOndermiS. Listede
konuSulduGu iCin bir kopyasInI da buraya gOnderiyorum..

On Sun, 11 Jun 2000, Remzi AKYÜZ wrote:

> Merhaba Selemi Kardeş,
> Ben hala insanlarla nasıl konuşacağımı veya nasıl, zaman ve nerede soru
> soracağımı öğrenemdedim. Bu konuda yardımcı olabilirmisin? :)

OGrenmeniz iCin uGraS veriyoruz iSte..

> Soru 1: Bu liste ne zaman kuruldu?
> Soru 2: Bu liste kurulduğu zaman duyuru yapıldı mı? Nerede yapıldı?
> Soru 3: Hepsinden önemlisi böyle gelişmeleri linux.org.tr den son durumlar neden
> bildirilmiyor?

DIE deGilim ben ne zaman kurulduGunu filan bilicek ezbere.. Ama
linux@bilkent.edu.tr In arSivine bakarsanIz listenin kurulum duyurusunun
yapIldIGInI ve gelin Uye olun diye de CaGrI yapIldIGInI gOreceksiniz.. Bize
vahi yolu ile bildirilmiyor bu listeler.. Mustafa Akgul hoca aCmIS ve
duyurusunu yaptI.. Gittik biz de Uye olduk..

AyrIca Akgul hoca aCtIGI bUtUn listeler iCin ilk aCIldIGInda ve zaman zaman
yeri geldiGinde duyurularInI yapar buna Cok defa Sahit olmuSsunuzdur
zannediyorum.. En azIndan ben Cok Sahit oldum..
linux.org.tr da linux@bilkent.edu.tr haricindeki ve kendisi linux.org.tr
Uzerinde olmayan hiC bir listenin duyurusu yok ayrIca..

OlmasI gerekir miydi derseniz o kIsmI tartISmaya aCIk tabii ki.. Webi
yapan arkadaSlarIn dikkatinden kaCmIS olabilir veya bir sebeple oraya
koymamIS olabilirler.. KonulmasI yOnUnde bir talebiniz oldu da red mi
edildi?