[LINUX:15996] Ynt: Kernel ve Mandrake 7.02

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Mon 29 May 2000 - 21:35:57 EEST

mandrakenin tum kaynak kodlari(kernelda dahil) powerpack surumunde
var.(Biraz sulanmak istiyor mandrakeciler bunun karsiliginda).Make'i
otomatik kurmadigi da dogru hepsini kendiniz yapacaksiniz.Mandrake'nin yeni
kullanicilara yonelik bir daitim oldugu kabul edilirse bu da normal zaten

Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net
cagatay_gurturk@hotmail.com