[LINUX:15992] Re: Novell server'daki LKS'yi çalıştırmak için?

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Mon 29 May 2000 - 21:17:24 EEST

On Mon, 29 May 2000, mahmut "ingeç" wrote:

> Merhaba Arkadaşlar.
> Suse ile Novell 4.11 Server'a bağlandık.Sys,mail ve
> public directory'lerini görebiliyoruz.
> Yalnız Server da Lks yüklü ve Linux tan Novell
> Server'a bağlanıp çalıştırmak istiyoruz.Ama
> beceremedik.Bindery falan gerekiyormuş galiba.
> Ne yapmak gerekiyor..Yardımlarınızı bekliyorum.
Anladigim kadari ile ncpmount vs. kullanip, netware'e baglanmissiniz. Simdi SuSe'de LKS calistirmak istiyorsunuz. Bunun icin dosemu kullanabilirsiniz teorik olarak. SuSe uzerinde IPX mevcut olmali. /etc/dosemu.conf'u acin. IPX destegi ile ilgili bir satir goreceksiniz bunu ayarlayin. Gerekli bilgi dosyanin icinde # satirlarinda mevcut. Simdi dosemu'yu calistirip, Netware clientlerini kullanmayi deneyin. Bu ise yaramazsa, LREDIR komutunu kullanin. Komutun aciklamasi LREDIR /? yazinca goruluyor. Sonra LKS'yi calistirmayi deneyin. Benim elimdeki dosemu, DPMI destegi vermiyor, bu nedenle LKS ile calismiyor. Yeni bir surumunu kullanmayi deneyebilirsiniz. www.inprise.com a bakin, belki ise yarar bir bilgi bulabilirsiniz.