[LINUX:15982] umudugunu bulamayan bir linux kullanicisi...

From: volkan --- (volkan35@hotmail.com)
Date: Mon 29 May 2000 - 17:22:14 EEST

cok uzun bi e-mail yazdim ama yollayarak basinizi agritmamak icin sildim,
lutfen bence burada windowsun buglarindan bahsetmeyelim, cunku
windows2000nin en azindan son kullaniciya hitap eden 10000 kat ustun yani
var, linuxun daha kullanisli, daha verimli olabilecegini dusunmustum,
mandrake 7.0 kurdum, ve bunlari dusunmek icin cok cok erken oldugunu
gordum...
linuxle ugrasmak bilgi bulmak neden bu kadar zor allah askina? bana
yollayabileceginiz butun turkce yardim site adreslerini yollarsaniz cok
sevinirim.. gelecek ve linux.org disinda...
ve lutfen ingilizce bile olsa lilo ayarlarini duzgun anlatan bir web
sitesi....
saygilarimla...