[LINUX:15960] Re: CAD/CAM programlari

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Mon 29 May 2000 - 10:04:41 EEST

Merhabalar,
Maleesef Autocad i ureten Autodesk firmasi Linux u desteklemiyor fakat en
son duydugum ve sordugumda Linux icin calisma yaptiklarini soylemislerdi.
Diger Dogru hatirliyorsam Pro/E ve Ansys Unix turevlerinde calisiyordu
eski surumleri olabilir. AIX altında calışan PRO/E nin 2 CD dolusu source
codu vardi okulda iken.
Neyse.. diger cad programlari icin www.linuxapps.com dan bakabilirsiniz
Cad/3D nin altinda.
Size tanvsiyem yok. Hepsini tek tek indirip tam istediginiz ozelliklerin
olduguanini kullanmaniz.
Evde biraz kurcalamak icin VariCad programini kullaniyorum. Biraz karışık
(AutoCad den bile) ama işimi gorebiliyor.
Bu arada Linux altinda calışıyor diye bedava olmasi gerekmiyor, bilhakis
Varicad ogretim kurumlari icin 99 dolar idi sanirim. FUll linsansi 495
dolar gibi idi.
Kolay gelsin
ARiF