[LINUX:15949] bx2000+ <> UDMA-66

From: Mete Balci (mete@karga.eelab.itu.edu.tr)
Date: Mon 29 May 2000 - 03:38:38 EEST

Merhaba,

Galiba yeterince acik olmamis anlatimim. Yapilacaklar;
Harddisk 'inizi normal ide portlarindan birine takin. Linux 'i kurduktan
sonra (!) normal bir sekilde acin.

- cat /proc/pci 'yazin.
  Ekranda "... Promise Tech ..." tarzinda bir satir goreceksiniz.
  ilk olarak I/O ile baslayan satir "I/O 0xdc00 [0xdc01]" olsun.

- /etc/lilo.conf 'a append = "ide2=0xdc00" ekleyin. lilo yu calistirin.

- /etc/fstab taki hda satirlarini hde yapin.

Shutdown edin. Harddisk i ultra66 nin 1. portuna takin. Linux i acin.
Artik udma66 portunu kullanabiliyor olmaniz gerekiyor.

Mete BALCI
ITU