[LINUX:15945] Re: UDMA-66

From: Mete Balci (mete@karga.eelab.itu.edu.tr)
Date: Mon 29 May 2000 - 01:21:01 EEST

Merhaba,

Kernel i derlemeden yada patch kullanmadan eger gigabyte bx2000+ tarzi 4
tane ide portu olan ( 2 x udma33, 2 x udma66) bir anakart varsa bunun
udma66 portlarini asagidaki yontemle kullanabilirsiniz.

cat /proc/pci ile uygun olan controller daki I/O ile baslayan satirlarin
sonundaki 0xdc00 tarzi sayilari bir kenara kaydedin.

acilista kernel e parametre olarak "ide2=0xdc00" gonderirseniz 1. udma
portunu hde olarak tanitmis olursunuz. Daha fazla bilgi linuxnewbie
sayfasinda var.

Mete BALCI
ITU