[LINUX:15943] Re: Ynt: Re: Web Hosting

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Mon 29 May 2000 - 00:39:00 EEST

Selamlar,

Sanirim yaklasik 5 misli kadar hizli calisiyor (www.bp6.com), Linux'da
kerneli derlerken cift CPU destegini actiginizda is biter, gerisini kernel
halleder, cift CPU kullanan kullanmayan diye bir problem yok, NT'dede oyle,
sanirim Windoze2000 (16.000 kabul edilen(resmi olarak) bugli) de
kullaniyordur diye dusunuyorum. Yani simetrik processing.

Iyi calismalar. (BP6'dan selamlarla) :)

On Sun, 28 May 2000, Senol Yilmaz wrote:

>Şimdi çift cpu takınca bilgisayar bunların ikisinin toplam hızında mı
>çalışıyor. Windows ta böyle bir şansım olmadığını biliyorum ama linuxta özel
>olarak çift cpu için yazılmış programlar olmadan çift cpu kullanılıyormu?

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)