[LINUX:15919] monitor

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sun 28 May 2000 - 14:48:37 EEST

 Monitorum Viewpoint 17' ( su eski Gene monitorlere
Viewpoint adi verip satiliyo galiba yanlis
hatirlamiyorsam) Xfree ayarlarken monitor olarak
secmemi tavsiye edebileceginiz bir marka vs var mi ?
Monitoru kendim high frequency monitor olarak
ayarlayip ( en sime yarayan olarak bunu tercih
ediyorum generic ayarlarda ) , sonra xvidtune frekans
degerlerini ayarlayıp ortalıyorum goruntuyu, ama bir
turlu sag tarafın daireselliginden kurtulamadim

 l''''''''/
 l l
 l l
 l l
 l________\

abartı oldu ama rahatsız edicek kadar belli, we windoz
lar default monitor diyip sorunsuz otomatik tanirken
ben insanlara linux u gosterdigimde bu kenar niye
boyle sorusunu duymak istemiyorum :) xvidtune tarzi
baska bi program , ya da XF86Config de yapmam gereken
bi ayar var mi ? Ya da XFree 4 e upgrade etsem, ( ki
baska bi makinaya yukledigimizde xfontserver boot ta
cakılmaya baslıyodu ) sorunuma care olabilecek bir
ekstrası var mı ?

buraya kadar okudugunuz icin tesekkurler