[LINUX:15906] mandrake

From: volkan (vlkn@hotmail.com)
Date: Sat 27 May 2000 - 14:33:24 EEST

merhaba,
PC Magazine ve Gelecek işbirliği ile Mayıs ayında PC Magazine alan her
okuyucuya ücretsiz olarak verilen Mandrake 7.0'i kurmaya calistim fakat,
kurulum dili turkceve kurulum sinifi onerilen iken kuruluma tiklandiginda
scsi ayarlarina geliyor. hic scsi arayuzun var mi sorusuna hayir
tiklanamiyor. mecburen evete tiklandginda listeden gelen suruculerin hicbiri
uymuyor sistemime...
windowstan scsi controllersa baktigimda Promise Technology Inc. Ultra66 IDE
Controller gorunuyor...
ne yapmaliyim acaba?
iyi gunler...
lütfen e-mailime direk mesaj atarsaniz sevinirim...
vlkn@hotmail.com