[LINUX:15884] Re: linux'u router olarak kullanmak

From: oranm@kho.edu.tr
Date: Fri 26 May 2000 - 14:13:22 EEST

> İlgilendiğiniz için teşekkürler.
> Ben RAS'ı kurduktan sonra her iki uzak
bölgede ki
> yaklaşık 10'ar bilgisayara bu programı
kullanma
> özelleği vereceğim.Onun için modemler
leased line
> olarak ayarlandıktan ve buluştuktan sonra
bir router
> gerekecek.Ben Suse linux'u router olarak
ayarlayıp
> terminalleri dos veya windows ortamında
çalıştırmak
> istiyorum.
> Ne dersiniz...?

soyle olabılır ras kurduktan sonra istemci
olarak kurulan makinada ip yonlendirme
olayınıda yaparsan o baglantı uzerinden
cıkıs saglanır nt de tcp/ip ayarlarında
enable ip forwardıng isaretli olursa vede
sen eger bu istemcinin ip nosunu diger
landaki makinalara gateway olarak vermen
yeterli olur sanırım ama yavas bir baglantı
soz konusu olur.ben buna benzer bir olayı
frame relay hat modem vede routerlarla
yaptım iki ayrı lan birbirini goruyor.
benim soyleyebilecegim bunlar kolay gelsin.