[LINUX:15880] Re: linux'u router olarak kullanmak

From: mahmut (m_ingec@yahoo.com)
Date: Fri 26 May 2000 - 11:55:56 EEST

--- oranm@kho.edu.tr wrote:
> ofisimizden birisi
> kullanıcılarımızın
> Gold
> >

> NT Server kuruluysa bu servera RAS servisini
> yukleyerek vede modemlerle bu sorun cozulur.
> kolay
> gelsin

İlgilendiğiniz için teşekkürler.
Ben RAS'ı kurduktan sonra her iki uzak bölgede ki
yaklaşık 10'ar bilgisayara bu programı kullanma
özelleği vereceğim.Onun için modemler leased line
olarak ayarlandıktan ve buluştuktan sonra bir router
gerekecek.Ben Suse linux'u router olarak ayarlayıp
terminalleri dos veya windows ortamında çalıştırmak
istiyorum.
Ne dersiniz...?