[LINUX:15871] IPX 'i otomatik etkinlestirmek

From: Ayse Sanli (ayse@tapu.gov.tr)
Date: Fri 26 May 2000 - 08:51:51 EEST

Merhabalar,

Mars_nwe kullanarak Linux bir makina ile win9x makinalardan olusan bir
network ortami olusturmaya calisiyorum. ipx'i etkin hale getirmek icin
linux sunucunun her acilista ipx'i etkin hale getirmesi icin

ipx_configure --auto_primary=on
ipx_intarface add eth0 EtherII

yazmak zorunda kaliyorum. Otomatik tanimasi icin nereye yazmaliyim.?

/etc/bashrc'ye yazdim ama cozum olmadi. Cunku kde'de ornegin her window
acmamda etkin olan ipx'le ilgili hata aldim.
Sadece makina boot olurken etkin olmasi icin nereye yazmaliyim.
Mandrake yada Redhat kullaniyorum.

Saygilar,

A.Sanli
TKGM