[LINUX:15869] Re: remote download

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Fri 26 May 2000 - 08:35:07 EEST

Ziver Malhasoglu wrote:

> Merhaba,
> Evdeki bilgisayarimdan okuldaki hesabima erisiyorum ve bir dosyayi(ftp ya
> da http den) okuldaki alanima indirmek istiyorum. Ama bu is olurken ben
> online kalmak istemiyorum. Ben okuldaki download programinin ben logout
> olduktan sonra isine devam etmesini nasil saglarim? (denedim ctrl+z sonra
> da bg olmuyo)

Merhaba,

greed programini download icin kullanabilirsin. bg olarak calisma sansi var.
Once linkin saglam olup olmadigini gormek icin fg olarak calistir. Daha
sonra durdur. bg olarak calistir. O isini gorur.

hat kopmalarinda kaldigi yerden devam ediyor (tabi ftp serverda gerekli
destek varsa).

linux programlari alabilecegin bir adresten bulabilirsin sanirim. Su anda
adresini hatirlamiyorum.

Upload icin aklima su anda birsey gelmiyor.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com