[LINUX:15835] Re: routing-drop

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Date: Thu 25 May 2000 - 10:53:48 EEST

BGP konusunda birsey diyemeyecegim ama
ping yogunluk anlarinda en kolay drop edilen pakettir
ornegin cpu overhead olmus bir router in gozardi edecegi ilk seylerden
birisidir ping paketleri.benzer sekilde hat doluluklari konusunda da bu
tarz sonuclar doguyor kimi zaman.

ayrica kullandiginiz makina ping e belirli bir zaman icinde cevap
gelmediginde o paketin lost oldugunu dusunuyor olabilir (makina derken
OS i kastetmek istedim)

Mete Balci wrote:

> Merhaba,
>
> Turk.net ten internet e ciktigim zaman boun ve metu ye ' 200ms lik ping
> zamanlari ile ttnet-ulaknet ile ulasiliyor. Fakat itu ve bilkent 'e 800ms
> ile ve uydu 'dan ulasiliyor. Burada bir sorun yok mu ? Bildigim kadar ile
> bgp as leri ttnet organize ediyor ve eger akademik gruplari ulaknet
> organize ediyorsa ya arada bir kopukluk var ya da bgp ayarlari hala dogru
> duzgun yapilabilmis degil.
>
> Ikinci bir konu ise boun,metu,itu,bilkent icin %25-30 a varan paket
> kayiplari oluyor. Simdi burada PSTN sebekesinde mi problemler var yoksa ne
> [...]

Egemen Ergel
[ fLyFisH ]
e-mail : egemen.ergel@teklan.com.tr
ICQ UIN: 376434