[LINUX:15826] nedir bu BOGUS

From: Tanzer Genc (tgenc@yahoo.com)
Date: Thu 25 May 2000 - 09:35:38 EEST

selamlar
elimde RH 6.2 kurulu bi server var. uzerinde smtp ve
pop3 daemonlar olarak default 6.2 ile gelenleri
calistiriyorum. eski server im ise digital unix
idi.once eski serverimdaki userlari yeni makinede
tekrar actim. eski server daki /var/spool/mail
dizinindeki icinde mail olan(dosya boyutu 0
olmayanlari aldim) dosyalari ftp ile cektim ve bunlari
yeni server imin /var/spool/mail dizinine attim. daha
sonra permissionlarini 777 yaptim.
/var/spool/mail directory sine baktigimda user isminin
basina bi BOGUS kelimesi ekleniyor.

BOGUS.ece.P3H
BOGUS.ahmet.Q3H
BOGUS.emel.S3H