[LINUX:15818] Re:LILO

From: Adil Kazanoglu (linux_kazanoglu@yahoo.com)
Date: Wed 24 May 2000 - 23:20:38 EEST

Slm Arkadaslarbende Slakware 7 yukluydu. Daha sonra -pasa pasa kullaniyordum- su lilo'yu ayarlayayim bari dedim. Biostan diskin birini ac kapa zor geliyodu artik. Velhasil lilo'yu kurdum ama artik bilgisayarim linux tan acilmiyor :))))linux yuklu diski enable yaptiktan sonra bilgisayari yeniden actigimda ekranda LIL- yaziyo kaliyooylecene bekliyo sizce ne yapabilirim?Elimde boot disketi yok. Tekrar kurmadan Linux umu nasil kurtarabilirim? Bir daha bununla ugrasmak istemiyorum.. Aslinda Linux bilgim cok fazla degil bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim...