[LINUX:15810] Ynt: Re: Cok Acil ( Ext2 Problemi )

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Wed 24 May 2000 - 15:30:17 EEST

8.4 luk diskimi de linux fdiskiyle yarattim hic bi sorun cikmadi.Ama benim
yol biraz ilginc:
(mandrake 7.02 kurulumunda) Kurulumda acilan diskdrakemanasini
kavrayamadigim bir hata mesaji verdi ve bolmeleri olusturmadan uctu...Ben de
eski linux cdlerindeki fdiskle (benim disk eski datalar yedeklenmis ve taze
formatli sekilde bu arada) 6 gb fat16 bolmesi yaratip ciktim.(2.4 gb linux
alani bolmelenmemis ve formatsiz duruyo yani)Ondan sonra diskdrakenin
oto.ayirma ozelligiyle linux part.yaratip bolum tablosuna yazdim.Eski
yedeklersms win.bolmeme alip bu bolmeyi fat32ye cevirdim windowstan.Sonra
yine linux kurulumuna gecip linux part.formatladim ondan sonra inuxu kurdum
lilo ayarlari felan...Hala takirtakir calisiyor..Dos fdiske ihtiyac bile
kalmadi...
Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net