[LINUX:15797] Re:corel word perfect

From: A Tayyar AKBUNAR (atakp@uludag.edu.tr)
Date: Tue 23 May 2000 - 15:28:35 EEST

Mandrake 7.0 kullaniyorum. Turkcelestirme sorunum hemen hemen yok (X
acilisinda ve kde programlarini calistirirken wrongCharset mesajlarini
saymazsak). StarOffice'de yaygin kullanilan fontlarla Turkce yaziyorum
(ama SO biliyorsunuz hem cok hantal, hem de MS office 97'yi
desteklemiyor, 5.2 de bugli), konsolda da. Ama WP'de ne yaptiysam
olmadi. Sozunu ettiginiz keymap olusturma isini pek anlayamadim. Aslinda
Turkce karakterler icin asignment yapilmis, ama I yerine `y vs
gosteriyor. Asagiya bunlari almak istedim, ama netscape de bu
karakterleri ? ile degistirdi.

Linux Word Perfect'ten Türkçe ç?kt? denemesi
courier wp: ?ü?iç.? ?Ü??Ç:I =kucuk ve buyuk Turkce karakterler
Cgtimes ?ü?iç.? ?Ü??Ç:I
Roman multinational ?ü?iç.??Ü??Ç:I
Roman WP: ?ü?iç.? ?Ü??Ç:I
Helve WP: ?ü?iç.? ?Ü??Ç:I