[LINUX:15792] Re: qouta denetimi

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Tue 23 May 2000 - 13:37:04 EEST

selam,

Ne kadar kullaniyor'u "du" (Disk Usage), ne kadar alani kaldigini
direkt nasil ogreneceginiz ise bilmiyorum, musade verdiginiz alandan "du"
sonucunu cikarirsaniz manual olarak fikriniz olur. (du subdirectory'leri
gosterir yani teorikte / 'de df gibi calisir).

Iyi calismalar.

On Tue, 23 May 2000, Mehmet UZUNKOL wrote:
>Merhaba,
>Kullanicilarima qouta uyguluyorum. Bir kullancimin ne kadar disk
>kullandigini ve ne kadar alaninin kaldigini ögrenecegim sekilde bir komut
>var mi acaba?
>
>Tesekkürler...

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)