[LINUX:15775] Re:

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 23 May 2000 - 08:22:07 EEST

Himm,

Simdi iki nokta var..

1. Logo gold Pervasive.SQL kullanir ve eger client'lara Pervasive.SQL
Client 32 yuklerseniz ve btrload (http://componentzone.pervasive.com) ile
de dos support u aktif hale getirirseniz artik IPX/SPX kullanmak zorunda
kalmaz, TCP/IP kullanabilirsiniz. (DOS icin bellek kullanimi 400 byte !)
NT icin IPX/SPX suruculeri SP3 den beri hatali geliyor. Paket buyuklugu
kontrolundeki bir sorun yuzunden zaman zaman server cokmeleriyle karsi
karsiya kalabiliyorsunuz. O nedenle registry den gidip duzenlemeniz
gerekiyor.

2. Eger 1. maddeyi yaparsaniz tek yapmaniz gereken duzgun bir IP
adreslemesi, route daemon u aktive etmek ve bir static route tanimlamaktan
ibaret olacaktir. Eh artik neden sunucu olarak linux kullanmayasiniz ?
Pervasive.SQL 2000 for Linux (RedHat, Caldera ve SuSE icin binary leri var
ve 10 kullanicili veriyonu $ 999) urununu alip server olarak NT yi cope
atip bunu kullanabilirsiniz. Biz firma olarak 3 ay yogun bir sekilde test
ettik ve hicbir aksaklik gormedik.

Dogan ZORLU
Grup Yazilim, IZMIR