[LINUX:15757] Yalvariyorum Artik...

From: ahmete@arcelik.com.tr
Date: Mon 22 May 2000 - 20:41:08 EEST

Arkadaslar biliyorum konularimizla alakasi yok ama son olarak sizlerlede bu
sorunumu paylasayim dedim.Ve artik dayanamaz hale geldim.Artik konuya
gireyim.Arkadaslar beni 2 haftadan beri biri kendi cep telefonundan benim
cep telefonumu arayarak asiri kufurler yagdirarak beni rahatsiz ediyor.Bazen
telefonlarima esim cikiyor ve onada aynen telefonum cogu zamanda esimde
kaliyor.Artik ben bu konudan asiri rahatsizlik duymaya basladim.Zamananinizi
aldigim icin ozur dilerim fakat belki aranizda turcell de calisan vardir ve
bana bu konu hakkinda (Her ne kadar prosedurler geregi gizli tutulsada) bana
yardimci olabilir.Amacim bi kisinin adresini bulmak ismini ben buldum.Nolur
bana yardimci olun ve beni konularla alakasi olmadigi icin lutfen
elestirmeyin son careyi sizlerde bulmayi uygun gordum.

0533 253 55 31 (Ayfer Doyan)

Heapinize saygilar , sevgiler