[LINUX:15752] Re: LDAP testinde OpenLDAP faciasi

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Sun 21 May 2000 - 21:00:16 EEST

Tamamen katiliyorum,

Linux'un baslangicindan beri isletim sistemlerini kan emen sirketlerin
elinden bir halk hareketi gibi alinmasi olarak dusundum basindan beri
Linux'u, sanki bir Spartakus ayaklanmasi gibi, ne romantik degilmi? ama ben
oyle dusunuyorum, bunun hala en yetenekli Unix ortaminda olmasida sanki bir
piyango cikmis gibi insanliga, tabii Penguen hala Turkce
fontlari dogru duzgun ogrenemedi o baska konu, tekrar acmayalim.

Herkese sevgiler.

On Thu, 18 May 2000, Hakan Koseoglu wrote:
>*Bir* uygulama degil olay. Enterprise ortam acisindan, yani esas Linux'a
>deger kazandiracak ortamlardaki calisma performansi endisesi. Desktop
>olarak Win3.1 de yeterli bir performans veriyor ona bakarsaniz.. :-)

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)