[LINUX:15749] Re: kpackage sorusu

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Sun 21 May 2000 - 14:43:37 EEST

On Sun, 21 May 2000, Serdar Soydemir wrote:

> Mandrake 7.0'da sorunsuz kullandigim kpackage, SuSE 6.4'de sapitiyor, yuklenmis paketlerin hicbirini gostermiyor. kpackage sadece RedHat'lar icin kullanilan bir program (sistem yoneticisi oyle oldugunu iddia ediyor ben hic zannetmiyorum) mi, sorun ondan mi kaynaklaniyor, yoksa kpackage kurulurken yapilan bir hata yuzunden mi kullanamiyorum? Eger durum boyleyse kpackage'in esdegeri bir package yoneticisi tavsiye edebilir misiniz SuSE için?

AnlamadIm ben tam olarak bunu.. SuSE dede gelmesi lazIm zaten kpackage..
KDE ile birlikte geliyor bildiGim kadarIyla SuSE dede vardIr.. Siz mandrake
dekini mi kurdunuz SuSE Uzerine? eGer Oyle ise SuSE ile birlikte genel
kpackage i kullanIn.. SuSE nin evaluation cdsinden kurmuSsanIz onda
olmayabilir belki o kIsItlI bir sUrUm olduGundan dolayI.. Oyle ise SuSE 6.3
iCindekini kullanIn derim mandrake deki yerine..
ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/suse/6.3 directory sinde SuSe 6.3 Un tam
sUrUmUnU bulabilirsiniz.. rpm database inin yeri deGiSiktir Mandrake ve
SuSE de onun iCin size kurulu paketleri listeleyemiyordur bUyUk ihtimalle..