[LINUX:15710] Re: Okullara bedava Linux labaratuvarlari kurmak

From: Necmettin POLAT (necmettinpolat@hotmail.com)
Date: Fri 19 May 2000 - 00:04:29 EEST

Degerli bilgi ve ilginiz icin tesekkur ederim.

Konu farkli mecralara kaymasin istiyorum. Amac öörencilere Linux'u tanitmak.
Okul yönetiminin kullanacagi programlara su an inmedim. Teklif gelirse
bakariz ona da. Maksat öörencilere Linux'u sunmak; baska birsey deil.

Ögrencilere Linux'u nasil sevdiririz?... Ayni zamanda da MEM ve MEB ile
nasil ters düsmeyiz?... Hangi programlar örencilerin ilgisini çeker? Neler
kullanisli olur filan...

Tesekkür ederim