[LINUX:15673] webmine

From: Aydin Kocak (akocak@mu.edu.tr)
Date: Thu 18 May 2000 - 09:12:03 EEST

Selamlar;

Belki cogunuz biliyordur ancak ben yeni kesfettim ve bu da bu listeye
gelen bir mesaj sayesinde oldu webmine'i indirdim
ve kurdum gercekten mutis bir sey butun ayarlari web browser'iniz ile
yapabiliyorsunuz ornegin server kismina giriyorsunuz
apache, DNS, DHCP server, FTP server , MySQL , Sendmail, Squid,
Majordomo ve akliniza gelen butun server programlarini
bulabiliyorsunuz ve gorsel olarak set ediyorsunuz ... Ayrica server'dan
baska Hardware, System, gibi butonlarlada ilgili ayar
lari yapiyorsunuz ... Ee artik kim takar win2000'ini falani filani ...

Saygilar
Aydin Kocak