[LINUX:15651] Re: : Gecmisler Olsun Derler Adama

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Wed 17 May 2000 - 16:32:05 EEST

Raif Tolga KORKUNĮKAYA wrote:
> 1. herkes yabanci dil bilmiyor.
> 2. "gercek linuxcu"nun adini da bilsek iyi olurdu.
> 3. bu mesaj hic de "saygi" icermiyor.

1. Turkuaz (en azindan benim kullandigim versiyonu) kismen turkce idi,
bir suru yeri ingilizce kalmisti... (Arkadasin zamansiz askere gitmesi
kotu oldu yav...)

2. Gercekten merak ettim yav, kimdir bu `Gercek Linuxcu'? Kod adi da
kesin `Penguen Siyahi'dir. :-)

Acikcasi ben Turkuaz'i zevk (ve inat) ile uzun sure kullanmis birisiyim.
Her bir sey icin milyon update ve patch cekip kurmaya kalkardim... Bir
sure sonra artik biraz fazla olunca vazgectim ama bence Turkuaz hala
gelecek vadeden, en azindan boyle bir isin basarilabilecegini gosteren
guzel bir ornek.

Ancak ben Turkce isletim sistemlerinden hazzetmiyorum. :-) O oyle bir
olaydi...