[LINUX:15638] Re: Bir Linux'cunun ozelestirisi Was:Konfucious -

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 17 May 2000 - 10:37:40 EEST

Evet yaa.. Ne zamandir listede bu olay tartisilmiyordu.. Iyi oldu... Bende
yoksa millet karsilastirmaktan bikti yada karsilastirmayi unuttu mu diye
dusunmeye baslamistim.

Kanimca insanlar islerini en az aksatan ve kendilerini en mutlu eden
uygulamalr makinalar ve isletim sistemleri kullanmalilar. Ne oldugu o
kadar onemli degil. Onemli olan kullanici memnuniyeti. Bu tartismayi
baslatan arkadas eger bu kadar muzdaripse, kendisini rahatsiz etmeyen
birseyler kullansin. Kimse begenmedigi birseyi kullanmaya mecbur degil ki
!

Dogan ZORLU
Grup Yazilim, IZMIR