[LINUX:15628] Re: Bir Linux'cunun ozelestirisi Was:Konfucious -

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Tue 16 May 2000 - 23:41:20 EEST

Can Beyin anlatmak istedigi web sunucusu olayi degil linuxun yayginlasmasi
ve bunun icin onundeki engeller. turkiyedeki ve dunyadaki bilgisayar
kullanicilarinin yuzde kaci sizce server kuruyor, bir ag yonetiyor veya
ileri duzey uygulamalar yapiyor bence cok cok az bir kismi beliki %5 belki
daha az. ben aylar once ilk kez RH6.0 kurdugumda 1 ay floppy ye ve cdrom a
ulasamamistim. ve eminim linux la ilk kez tanisan herkes bu veya buna benzer
sorunlar yasamistir. suanda linux la ugrasan kisiler bilgisayar basinda
oturmaktan ve ugrasmaktan keyif alan insanlar. windowsa gelince windowsun
(ozellikle 95-98) in amator ve monoton olduklari ve stabilite acisindan
linuxun kat be kat gerisinde oludugunu bu isle biraz olsun ugrasan ve iki
sistemide denemis olan herkes soyler fakat bu iceberg in suda kalan tarafi
insanlar su ustundekini goruyorlar. Su ustundeki kismi insanlara daha kolay
bir hale getirmeden ve turkiyedeki kullanicilar icin tam turkce destegi
olmadan bu olay bu sekilde gider ve linux belli bir kesmi asamaz gibi
geliyor bana