[LINUX:15621] Re: : Gecmisler Olsun Derler Adama

From: linuxbilkent@webser.hay.net.tr
Date: Tue 16 May 2000 - 17:33:16 EEST

Ne Turkuaz Indan bahsediyosunuz hala?
Siz bile mailinizde soylemissiniz artIk gelistirilmedigini.
Yani ille Turk lerin cIkardIgI bir dagItIm ve Turkce yi destekledigi icin
mi Turkuaz KullanalIm.
Hem insanlar artIk destegi cekilmis , gelistirilmeyen bir dagItIma nasIl
guvenirler.Keske devam etse ama devam etmiyor iste.UmarIm bir gun Turkuaz
I baslatan arkadaslar vakit bulurlar ya da onlara destek olan baska
arkadaslar cIkar da yeniden baslanIr.
Ama ne demek "ogrenmisler bi redhat , mandrake... " felan.
Kritik isleri icin linux kullananlar IRC de linux kullandIgI icin onlara
bozuk atan insanlarI takmazlar.IRC 'bebelerinin' laflarI ile mi linux a
guvenecegiz ya da guvenmeyecegiz?

Ben RedHat Linux kullanIyorum.WebServer olarak.Klavye yi bile Turkce
kullanmIyorum.Ama Turkce kullanmaya ihtiyacIm olsaydI onun icin de
ugrasIrdIm.
Gercek Linux'cu bi kere kesinlikle Linux unu windows a benzetmez.Fanatik
bir sekilde konusmuyorum.Eger windows la kIyaslanIyorsa Linux hata
yapIlIyor.Bunun yerine pasa pasa windows kullanmak en iyisi.Madem isinizi
o alanda windows daha iyi goruyor o zaman windows kullanIn.Ya da isinizi
en iyi hangi isletim sistemi ile yapIyorsanIz onu kullanIn.
Linux da Word calIsmaz , excel
calIsmaz ama apache (vaya daha baska baba uygulamalar) babalar gibi calIsIr.
Zaten olay burda bitiyor.
Herkes bir server kullanacak ya da server yonetecek diye bisey yok ama
kritik uygulamalarda kullanIlan linux larla evde mp3 dinlenen linux larI
karIstIrmasak daha iyi olur diye dusunuyorum.

selam.saygI

Linux Bir tercihtir.NasIl winX ' ler ya da digerleri bir tercihse.

Hem biseyi unutmadan soylemem gerekiyor.
HOWTO okumak size her zaman cok sey kazandIrIr.
Ornegin DNS-HOWTO okudugunuzda sadece Linux a DNS nasIl kurulur ogrenmekle
kalmazsInIz.DNS in mantIgInI ve DNS kurmayI ogrenirsiniz.
ornekler cogaltIlabilir.
YararlI seyler okumak hicbir zaman yuk olmaz.Kazanc olur.

Selam.saygI