[LINUX:15617] Re: Bir Linux'cunun ozelestirisi Was:Konfucious -

From: hasanu (hasanu@gumruk.gov.tr)
Date: Tue 16 May 2000 - 16:21:31 EEST

Ben günde 15 saat çalisan Oracle,Nt,2000 ve Delphi ile ugrasiyorum.Elbette
bunlara baslarken zorlanmadim diyemem.Her isin bir zorlugu var
Linux ile ugrasmamin sebebi okul için bitirme projem olan "unix pc yi
internet sunucusu hazirlanmasi" konusu hakkinda daha fazla bilgim olsun diye
sadece döküman okumak degil kendimde bizzat uygulama yapayim diye
ugrasiyorum.Ama zaten kisitli olan zamanimi linuxda döküman bulmak için
harcamak bana zor geldi.Tabiki kuruldugi zaman fazla sorun çikarmayan
installerde ugrastirmayan ve hiç bilgisi olmayan kisiyede yön göstererek
kurulum yapilabilir.Nitekim Profesional 2000 web server kurulum ve
ayarlanmasi sirasinda fazla bir bilgiye ihtiyac duymadim.
Stabil ve hizli çalistiginina inandigim linux daha kullanisli hale
gelebilir.linux sadece biz degil ev kullanicilarida(ingilizce bilgisi
olamayan)rahatlikla kullanabilmeli..
saygilarimla...