[LINUX:15605] Re: Okullara bedava Linux labaratuvarlari kurmak

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Tue 16 May 2000 - 13:37:18 EEST

merhaba,
belki denemek isteyen olabilir.
http://www.reportlab.com
web ortamindan duzgun cikti almanin bir yolu pdf formati olabilir. python
diliyle yazilmis bir pdf donusturucu gormustum. pdf olusturulduktan sonra da
plugin ile netscape veya explorer'dan duzgun baski yapilabilir.
iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company
http://www.innovaconsulting.com