[LINUX:15592] Re: modem sorunu

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Tue 16 May 2000 - 08:50:20 EEST

Hasan Comce wrote:

> merhaba :
>
> linux kullanicilari arasina yeni girmis
> bulunmaktayim.
> uzun ugrasilarim sonunda mandrake7.0 i yukleyebildim..
> ses karti goruntu kartin da bir sorun yok ama modem
> i tanimadi herhalde..Modemim HSP micromodem 56 ..
> mandrake modemimi tanimiyormu ? yada tanitabilmek
> icin ne yapmam lazim..
> yardimlariniz icin simdiden tesekkurler
> hasan.
>
> hascom1@hotmail.com
Merhaba,

Bahsettigin HSP modem Winmodemdir. Genellikle winmodemleri Linux altinda
kullanamazsin.

Bazi winmodemlerin Linux suruculeri var ancak senin modeminin olup
olmadigini bilmiyorum. Uretici firmanin sitesinden arastirip ogrenebilirsin.
Ayrica kurulumunu da uretici firmadan ogrenmelisin. Normal modem tanitimi
ile benzer oldugunu sanmiyorum.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu