[LINUX:15590] Re: Mail Sorunu

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 16 May 2000 - 08:17:31 EEST

/etc/mail/relay-allow dosyasinda izin verilen domain tipleri neler ? Eger
/etc/mail icindeki konfigurasyon dosyalari uzerinde gerekli eklemeleri
yapmazsaniz "relayind denied" mesajini alabilirsiniz.

Aslinda ilk basta neden boyle sorusunu akla geliyor, fakat sizin smtp
sunucunuzu e-mail yoluyla yapilan bazi saldirilar icin kullanmalarini
engellemek bu sekilde mumkun oluyor.

Dogan ZORLU
Grup Yazilim, IZMIR