[LINUX:15578] Re: Corel Linux

From: cavith (chafizog@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Mon 15 May 2000 - 20:24:17 EEST

  Su anda bir derginin verdigi Corel Linux bir makinamizda
calisiyor.Ancak DHCP
sunucumuzu bir turlu bulamiyor.Ifconfig ile ayarlama yapmaya calistim ,
..basaramadim.
Nasil ayarlayabilirim?Cekirdek mesajlari mesajin sonunda.

Mesajimi dikkatli Okuyun Lutfen Hala alaka Kuramadinizsa .......
Sevgi Saygi Linux.

Cavit Hafizoglu