[LINUX:15565] Re: uzuuun bir aradan sonra pppk daemon

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 15 May 2000 - 12:39:40 EEST

Sayın İngeç

"mahmut ingeç" wrote:

> Söyle bir proplemim var.Suse kurulu makinamla Internet
> 'e baglanmak istiyorum.Numarayi ariyor.Tam baglandi
> derken;
> The pppd daemon died unexpectedly
> diye mesaj geliyor.
> Ayrıntılarda ise:
> the remote sistem is required to authenticate itself
                       ^^^^^^^^^

sisteminiz, bağlandığınız ISP makinasından kendisini PAP gibi bir
protokol ile tanıtmasını istiyor... Karşı taraf boyle bir tanıtıma
gitmediği için de hata veriyor.

Options vs. gibi PPP ozellikleri dosyalarınızdan +PAP komutu içeren
satırları çıkarın. Siz /etc/ppp/pap-secrets dosyasına kendi user+passwd
ikiliniz yazınca, karşı tarafın PAP tanıtım istegine PPP programınız
gerekli yanıtı verip, bağlantıyı sağlar. Her hangi bir yerde PAP kullan
diye komut vermenize gerek yoktur.

Kolay gelsin.

Tanju Aktug