[LINUX:15558] Re:

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Mon 15 May 2000 - 09:29:56 EEST

Selamlar..
Oncelikle mailleri HTML yollamasan, asagidaki gibi oluyo.
Gateway ayarlarini /etc/sysconfig/networks dosyasina
GATEWAY=x.y.z.w
GATEWAYDEV=ETH0
seklinde iki satir ekleyerek yapabilirsin.
DNS ayarlarini ise /etc/resolv.conf icine
nameserver w.x.y.z
nameserver w2.x2.y2.z2
seklinde DNS server adreslerini yazarak yapabilirsin. Linuxconf ta bunlari yazmakta sana yardimci olur.