[LINUX:15556] RE: QNX - Tek disketlik isletim sistemi

From: nuhoglu@turk.net
Date: Mon 15 May 2000 - 08:34:12 EEST

Gunaydinlar,

Tum mesajlari alintiladigim icin uzgunum ama bu her ikisine de cevap.

QNX, real-time çalışan ve UNIX turevi bir isletim sistemi. O da Linux gibi PC'lerde
calisabiliyor (tecrubeyle sabittir, performans/fiyat orani cok yuksek; elbetteki
ev kullanicilari icin degil).
Ote yandan endustriyel uygulamalar ve embedded ortamlarda yogunlukla kullaniliyor
ve o kadar ki geliştiren firma (QNX, Kanada) realtime OS standartlarini belirleyebiliyor.

Reklam olarak almayin ama ozellikle ogrencilerin bu OS'i tanimalari gerek. Bunun
icin

Mikrohost Endustriyel Kontrol Sistemleri Ltd.
Tel : 0-212-2331391
e-mail : info@mikrohost.com

arayabilirsiniz. Okullara ozel uygulamalari (fiyatlari :)) ) var. Detay icin
kisisel adresimi de kullanabilirsiniz.

Saygilar,

Ebru (NUHOGLU) GADİŞ
Selcom Asfen Asansor San.