[LINUX:15530] chroot komutu

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sat 13 May 2000 - 19:50:02 EEST

selamlar.
Kullanicilarin sadece kendi dizinlerinde kalmasi icin
chroot kullanmam gerekiyormus.Fakat man chroot cok az
bilgi veriyor.Bu konu hakkinda olmayan Chroot-bind
howtosunu okudum ama dogrusu pek alakasi yok.Orda -t
opsiyonu direk chroot u kullandiriyo ama ben bunu
sadece kullanicilarin kendi dizinlerinde kalmasi icin
kullanacagim.Hangi komutlari calistirmam lazim.Vede
chroot un parametreli kullanisini da yazarsaniz cok sevinirim.

=====
Omer Faruk Sen
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME